tisdag 6 januari 2009

Nöff

Har haft annat för mig än att datageeka på senaste:)

Igår var jag till stan för lite egen tid, satt och chillade på bibban i flera timmar (äkta lugn är en sällsynt vara nuförtiden), drack lite kaffe och köpte lite skolmaterial samt en julklapp(!). Något försenat *generad*.

På kvällen togs det bara lugnt.

Idag morse var jag och gjorde min praktik till svinavelsstationen. Kollade upp vad grisar får för foder och skrapade shoit, det ger sen mucklor hehe. Det luktar väl inte tårta hos nassarna direkt men gudars vad söta kultingar är:)

Min mamsi som är här och har barnvaktat har fått en riktig förkylning stackarn, hon var mest vilat på soffan sen jag kom hem, lilla N frågade för en stund sedan om vi skulle fixa ambulans (!), men riktigt så illa ställt är det inte med "totto" som N kallar sin mormor.

Till lunch åt vi annars pyttipanna med bearnaisesås till, det är nåt som är riktigt smaskens! :P *rekommenderas*

Inga kommentarer: