torsdag 22 januari 2009

Min blogg

Det har varit fullt ös idag.

Känner mig ganska så tom i huvudet.

En sak jag kanske skulle klargöra, min blogg är inte en varje-dag blogg, och är inte tänkt att bli det heller, så mina kära läsare, ni får helt enkelt lära er leva med det:)
Min blogg är en "när jag vill, kan och orkar blogg".
Om jag hade som syfte att den skulle vara en varje-dag-blogg skulle det bli högst troligt bli en gnällblogg, där jag mestadels malde på om hur trött jag är och hur dåligt med tid jag har att hinna med allting.
Vem vet, kanske jag tillochmed skulle börja skuldbelägga mina bloggläsare för att disk- och bykhögarna växer osv:) För att jag offrade så mycket för att tillfredställa er liksom. , aint gonna happen. Jag vill inte sprida negativitet.
Andra får blogga hur dom vill men jag bloggar på mitt sätt.

Jag har bloggat lite extra på sistone på sistone pga jullov och extra energi som följd av det, också lite pga sjukledighet. Men nu är det bottengas med vardag igen, så jag kan ju förvarna om att jag inte kommer att blogga lika mycket i fortsättningen.

Nu blir det snart sängen... Zzzzzzzzz

Inga kommentarer: