tisdag 27 januari 2009

Intresseklubben antecknar...

När jag inte bloggar på några dagar beror det på att jag har fullt upp med livet:)

Men det betyder inte nödvändigtvis att det händer en massa rafflande saker;)

Jag tycker själv att såna bloggar som har massa utläggningar á la dagbok om vardagslivet i regel är rätt beiga (förutom vänners bloggar, men egentligen träffar jag dom lika gärna över en fika och pratar), så därför väljer jag att inte ödsla tid på att skriva sådana. Någe litet ibland bara (om det hänt nåt lite special som ändå inte är alltför privat), för egofaktorn haha dvs mest för min egen skull. Det är ju inte släkten jag skriver för direkt:D

När jag har fullt upp prioriterar jag inte heller att skriva funderingar på bloggen. På gott och ont går jag oftast upp i det jag gör istället för att tänka på annat.

Inga kommentarer: