fredag 9 januari 2009

Krasslighet och kaos i garderoben

Igår blev lilla N sjuk:( Feber och ont i halsen. Så vi har varit hemma och lodat bara fr.o.m. igår eftermiddag. Det har inte varit speciellt kul, mest bara jobbigt. Lite småmysigt var det iofs igår när N bara ville krypa ihop och sova i min famn, sådär med huvudet mot bröstkorgen, som bebisar ofta gillar. Fast det var lite tungt, när han väger 15 kg och inte 5 mera...

Inte mycket vettigt man fått gjort nu förutom det som är helt basic dvs mat o disk .
Eller ja vi tog faktiskt o duschade o badade ikväll eftersom N blivit feberfri.
På tal om att göra saker jag har tänkt jättejättelänge att jag måste städa upp i våra garderober, speciellt i Ns eftersom det behöver kollas igenom om något blivit för smått. Men har jag fått gjort det? Näää. Jag siktar verkligen på att få det over and done with i helgen iaf!

Inga kommentarer: