lördag 24 januari 2009

Härliga mens:)

Det är rätt kul med röda veckan, jag får kontakt med mina bitchiga sidor. Blir emellanåt nästan som Supersura-sunkSara:)
Igår skrek jag tillochmed tillbaks åt lilla N när han var bändig och grinig när vi var ute och grejade i snön, grälet handlade om meningsskiljaktigheter angående huvuvida snöhästen vi lagat skulle ha mulen på plats innan manen sattes fast (hela huvudet ramlade ner o mulen gick sönder vid första man-fastsättningsförsöket). Det händer annars ytterst sällan att jag skriker åt honom (oh my, präktighetsfaktor haha) jag föredrar att använda en dov och bestämd röst när det behövs.

"I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your health, I'm your dream
I'm nothing in between
You know you wouldn't want it any other way... "
(låten Bitch av Meredith Brooks)

Inga kommentarer: