måndag 6 april 2009

Trött i luvan

Känns som att det varit en lång dag...
Ljuvligt vårväder iaf.
Jag o lilla N var en vända till dagis här tidigare ikväll, gungade, rutchikanade, och jag provade att hänga uppsomkull i en stång i klätterställningen, vägrade tro att jag sku va för gammal o stel för sånt:P Och visst gick det hehe, fick lite sand i ögonen bara.

Känner mig riktigt trött i kroppen nu (är förkyld o borde eg ligga i sängen, men sånt har jag inte tid med), och kanske en aning ledsen inuti. Orkar inte riktigt känna efter. Kanske lite ledsen för att mina solglasögon är spårlöst försvunna, har letat överallt och några ställen till;)
Kanske jag känner mig lite ledsen för att framtiden är så oviss, det är spännande samtidigt som det skrämmer. Det är inte så att jag vill ha det på detta viset. Jag vill ha trygghet.
Måhända att jag också känner mig lite ledsen för att endel väljer att ljuga, luras och svika. Att det finns såna trasiga människor, som själva blivit sårade och sedan sprider mer trasighet, eller -omedvetet eller medvetet - iaf försöker göra det.

Denna låt passar mitt humör just nu...

Brad Paisley - Whiskey Lullaby






Inga kommentarer: