tisdag 21 april 2009

*pling*

Det här är lite pinsamt men.. Jag har varit skittrött hela dagen, det har varit tungt, jag har längtat efter sängen, osså nu bara *pling* vakeeen! Jaha.
Det har segat någe fryktansvärt asså.. Jag har inte ens hunnit logga in på msn idag.
Kan ju va att jag blev alert pga att jag va i duschen ikväll iofs.. hm. Brukar nog kunna somna ändå ju:) Och vakna med en mycket spännande frisyr!

Jag har bdw färgat håret mörkt för ett litet tag sen, hade egentligen tänkt putta upp lite före o efter-bilder här på bloggen någe men ha man haft tid med det? Näää.

Risken finns förstås att jag är pigg för att jag är så glad:) And the energy kicks in;P
Nu har det börjat lossna lite med vissa saker... Jeii! Två saker för att va lite mer noga. En liten tvist är åt det lösta hållet, tror jag, you never know 4 sure, och på jobbfronten finns det nu hopp!

Nämen nu kom jag på varför jag är pigg. Det är för att jag drack kaffe ikväll ju. För att orka ta itu med disken. Nå då vet jag.

Nu ska det kramas kudde iaf:)

Inga kommentarer: