lördag 21 februari 2009

Ta sig tid...

Att...
  • ha ett djur. Ha funderat lite på att det kanske skulle va nåt att va helgmatte åt någon snäll liten hund ibland. Spurta runt på byn med den och lilla N i kärran sen bara, hepp, hepp! :) *hurtbullsfaktor max* Eller så inte. Men lugna promenader kanske.
  • se på tv. Det har ganska så helt och hållet fallit bort för min del. Jag vill oxå se på Desperate Housewives:) Eller nått..
  • tänka på inredning. Eller så har jag läst för mycket om det på sistone;) Jag känner att jag iaf vill byta ut vardagsrumsgardinerna snart.. Fick dem bättre begagnade haha
  • tänka på framtiden... Svårt. Men tammetusan det ska jag fixa!
  • jobba på självkänslan. Vad bajs egentligen att glömma sånt alltför ofta. Mitt minne ojoj.. Först glömmer jag det med självbekräftelse och sen glömmer jag också emellanåt alltför ofta att ta mina omega3-pillrusar, och sen undrar jag varför det blir en rutchikane-effekt i humöret?!? *bra där ninna*

Inga kommentarer: