måndag 16 februari 2009

Irriterande saker..

Jag har lite udda humor som så att jag ibland roas av bitterhet och svartsyn.

Jag roas även av andras surpuppigheter, för den som kan tänkas dela min humor rekommenderar jag varmt rubriken "Irriterande" på FL:)

Irriterande saker folk

Säger:

  • "Samlar du på tidningar?" -Angående att jag prioriterar tidningsläsning och sortering sist på min att-göra-lista
  • "Du har prickar i ansiktet" Nähä det hade jag ju ingen aning om*sarkastisk*
  • "Du har konstig näsa" Se ovanstående kommentar
  • "Du hade lite ölmage året efter att du fick lilla N" Se ovanstående kommentar...
  • "Räcker nu mjölken till?" frågat varenda bvc-besök första året med lilla N (besöken är ganska täta då), jag hade massor med mjölk. Dom fick mig dock såpass nojjig att jag köpte en låda ersättning, som mina föräldrar sedan gav åt sin katt att dricka:)
  • "Vad du är känslig" påpekat av flera jag gett förtroendet att prata på en personlig nivå med. Det är inte jag som är överkänslig, det är alla andra som är underkänsliga:)

Gör:

  • Går och trynar i skåp och lådor hemma hos en utan att be om lov
  • Går ivägen för en
  • Vaktar/bevakar en (lilla Ns specialitet ibland, speciellt när han ska sova för kvällen och man själv väntar på att få smita upp)
  • Sprider leksaker över golvet för att sedan bara gå omkring och snubbla över dem (gissa vem)
  • Ställer frågor på en personlig nivå när de inte är mer än bekanta

Inga kommentarer: