lördag 21 februari 2009

Rapport från da ghetto

Jo.. kanske jag skulle uppdatera lite här dårå.
Sportlovet har förlöpt väl, jag känner mig nästan som en ny människa, haha eller så inte.
Har varit ut med bilen och grejat, haft lite gäster (R&R), handlat massa glass osv...
Mamsi min är över här nu några dagar. Ikväll var vi och åt pizza till stan, gott gott:) Händer inte ofta nuförtiden att jag äter ute, före lilla Ns tid så åt jag emellanåt ute typ en gång i veckan.
Vi var även och cruisade idag, var ut till eckerö en sväng. Kom på varför jag inte varit ditåt på väldigt länge (typ ett o ett halvt år eller nått). Vägbygget! Det värsta är att dom håller fortfarande på. Vägbyggen suger nalle. Det skumpar o skakar och man måste köra i pensionärsfart.

För övrigt har jag tydligen en hemlig beundrare. Jag är vääldigt osäker om det bara är nåt skoj eller om det ligger nåt seriöst bakom det hela. Hmm... Är nyfiken iaf:)

Rosor & bananer

Inga kommentarer: