fredag 19 december 2008

Utmaningen

Jag snodde utmaningen av Susy :) Hon tyckte att vem som vill får känna sig utmanad så:)

8 Favoritprogram (jag modifierar till de senaste åren eftersom jag knappt ser på tv just nu)
* Lost
* Cityakuten
* American Hotrods
* Miami Ink
* Medium
* Du är vad du äter
* Supernanny
* Rachael Ray

8 saker jag gjorde i går
* höste rapsolja i en tunna
* slet med slutarbetet
* åt lunch
* var ut o rökte med S
* lagade kyckling o ris till kv. mat o åt upp det tillsammans med N
* MSN:ade
* trynade på FL
* hade uppesittarkväll:)

8 saker jag ser fram emot
* jullovet, som började idag:)
* bara ta det lugnt
* när julafton är över
* ha mycket tid att spendera med N, och päronen oxå förstås:)
* få ha barnvakt o vara lite själv
* hinna planera min nästa tatuering:)
* hitta på nåt skoj på lovet
* ett nytt år

8 favoritrestauranger (jag springer inte mycket på restaurang nuförtiden... )
* Hesburger
* LaStrada
* Wirrans thaihouse
* Lokala kiosken:)
* I Sverige: Max
* På fastlandet: Buffalo

8 saker på min önskelista
* morgonpigghet
* god hälsa
* en perfekt städad bostad
* en wake up-light-lampa
* att det ska bli snö
* tid och ork att hinna umgås med vänner
* en skön behandling typ massage, reiki eller floating
* en spikmatta:)

8 saker som gör mig irriterad
* falskhet, speciellt skitsnack
* lögner
* respektlöshet
* storhetsvansinne, dvs såna som överdriver sin egen betydelse
* rangfixering/missunnsamma besservissers
* manipulation
* självupptagenhet med sjukt höga krav på andra
* när jag försovit mig

8 saker som gör mig glad
* sann vänskap
* bra kommunikation
* ärlighet
* öppenhet
* humor
* min son
* solsken
* omtanke

Dessa 8 utmanar jag att anta utmaningen

* Dolce Bambini :)

Inga kommentarer: