onsdag 31 december 2008

Nytt år precis just

Idag är det sista dagen på 2008.

Funderar på det med nyårslöfte. Jag tror bestämt det blir att lova mig själv att göra mer av det jag själv vill och tycker jag ska göra, och iom det mindre av det alla andra vill och tycker att jag ska göra! :)
Haha det där lät kanske lite självupptaget.. Men what the f;)

Jag får se lite hur jag gör med det här bloggandet bl.a. Om jag satsar mer eller mindre på det. Är lite tveksam till om jag har "rätt" drivkrafter för bloggning.

Några saker jag själv vill och tycker att jag ska göra:

* Skapa balans för långsiktig energi. Balans i rutinerna och vårat liv, så inte allt blir skämt pga för mycket eller för lite. Detta utgående från, och med hänsyn till, mina o Ns behov. Detta för att få bättre flyt, vilket jag har saknat denna höst. Detta innebär bl.a.
~ Respektera mitt sömnbehov.
~ Begränsa längden på mina stunder vid datorn för att inte hamna i datakoma.

* Ha mera roligt! Med N, vänner eller helt själv. Mera skratt och humor. Unna mig sköna saker, som att bara duscha själv (betyder mycket för mig) och/eller laga mig lite vardagsfin, och nångång lyxigare saker som t.ex. klippning, tattoo, och nån behandling typ massage.


Nu ska vi börja förbereda oss inför kvällen, har lite planer:) Jag tror vi kommer att få roligt!


*****~GOTT NYTT ÅR 2009~*****

Inga kommentarer: