måndag 24 november 2008

Om jag skulle blogga mig lite..

Blir inte så ofta.

Idag har jag en s.k. ledig dag från skolan så har liiite mera tid. Det har kommit massor med snö igår dårå och det var snorhalt på utfarten från parkeringen. Vovvon med sommarringar gick inte alls att få uppför den lilla backen hur jag än försökte.
Å ist så skottade jag typ hela parkeringen och vägen till vår dörr också! Jei vad jag kände mig duktig:) Lilla N gick omkring på gården och fumppade ikull lite emellanåt under tiden. Sen for vi till boden med kärran och handlade lite. På hemvägen lärde jag N att kasta snöbollar:D Vilken busig mamma jag är;)

Oh jag måååste få vinterdäck på volvon nuuu.. ack hur ska det gå till? Har ingen lust att stå på parkeringen och göra det:( Jaja det löser sig.

Klart slut varulvstjut

Inga kommentarer: