lördag 15 november 2008

Jamen what the f?

Risken med att vara trynig är att man får veta mer än man ville veta... O då får man skylla sig ensam! Jag också.
"Alla" här på ön har en sån jäkla fet historia så man blir ju rädd och vill inte ha nån.. Eller ja det sku väl va då att satsa på nåt fuldjur som bor hemma med mamma och kliar navelludd om dagarna fast han är 30... Garanterat sgs oanvänd... Men va f-n, hur spännande är såna då.. Urk! Vill inte ha nån mesig morsgris.
Samtidigt så alla hotties så dom ska man bara sätta på (med femdubbla kådisar!!) och sen skicka iväg jäkligt hastigt... Men då ska man va en sån som gillar att bara sätta på också, det är jag inte:( Jag är lite sån wannabe emellanåt men jag chickar alltid ur.
Sen så jag pallar inte det här att man på ön ska va tajta polare med sina ex.. Eller ja inte är alla det men många så, eftersom det är så litet ställe. En av mina tristaste sidor det är nog att jag är lite svartsjuk... Inte sådär paranoid och att jag vill ÄGA, men hur ska man lyckas ha tid att bygga upp tillit då? Speciellt om man skaffar nåt drägg som bara är ute o jobbar o pynjar med hobbys hela dagarna o sen kommer hem på kvällen för att pöka o sova... Öh NEJ, det funkar inte, man måste ju lära känna varann för att bygga tillit. Stör mig på att endel killar verkar tro att det där med lära känna bara är nånting FYSISKT, jag avskyr ibland att min kropp verkar vara ivägen så jag inte blir sedd som människa och person.
Ja menar va f*n med alla komplimanger som "va söt du är " (ska jag hälsa mina päron det eller?) eller "oh sexig rumpa".. inte har jag gjort varken från eller till för att förtjäna mitt utseende, det är inte så att jag tränar eller så.

Neee blir trööötttt.. Skönt att skriva av sig iaf.

Inga kommentarer: