lördag 15 november 2008

Back on track

JEIIIII nu har jag fått tibaka min lovely dator!!!!
Så nu kan jag internäääta hur mycket som helst.. Eller så inte, det har jag inte tid med. Har ju ett barn att ta hand om, JU.

Naturligtvis har det hänt en massa rafflande saker i mitt liv under tiden jag varit offline, men det tänker jag inte berätta så mycket om.. Pyypis va:P

En sak har jag funderat på iaf, det här med att ha med karlar att göra, så kanske det skulle vara vettigt att tona ner den dåliga under-bältet-humor jag har dårå.. Hmmm... Byggs så lätt upp en slags sexuell spänning då nämligen... Småretas är ju skitakul också men jag vet aldrig vad jag ska göra av dom sen om det går ända till det stadiet att dom typ skakar av frustration *skratt* Kan ju alltid be dom satsa på sig själva o runka i motvind haha... Ohh jag är så bitchig ibland *glorian på sned* Hahaha

Men vadå dom får väl skylla sig ensamma för att dom hoppas på att jag är pilsk som en gnu bara för att jag har risig humor:D

Jag borde nog sluta va elak och retas med de där småtaskarna iaf... Det slår ju tibaks på mig själv också så.

Inga kommentarer: