söndag 29 mars 2009

Happy/sad/happy/sad...

Det här är en såndär märklig dag då jag är både glad o lite ledsen på en gång. Det går förstås att styra med tankarna. Fast ibland kan det va skönt att tillåta sig att vara lite vemodig också.
Vädret är inte allför muntert tycker jag..
Man borde väl va glad att det är söndag o att man är ledig och kan slappa.. Men jag saknar mina goa klasskompisar, jag tycker om dom:)
Nå, imorn får jag träffa dom, jei.. Gullgossar är vad dom är hehe. Blir att tänka på dom när jag hör Lady Gaga:)

Angående kalsongtestet så gick det jättebra förutom att det inte kom något under pottstunderna, däremot nyligen en pöl på golvet.. Som N och jag torkade upp tillsammans. Nu varde blöja, det var både lilla N och jag överens om. Bättre lycka nästa gång, liksom.

Nä om man sku lätta på ässit en stund nu o göra nått...

Förresten shit vad vuxen jag känner mig på ett sätt just nu.. Jag är inte mera det svarta fåret i skolan, och jag tar ansvar och håller rutiner.. Mkt mer än vad vissa personer äldre än mig gör...
Men jag är nog ändå evigt 21:)

Inga kommentarer: