lördag 12 september 2009

Party + snabbvisit på arken

Min mamsi är just nu över på besök, mycket trevligt.
Ikväll var jag på ett speciellt slags party:) Det var skoj, skrattframkallande och stundvis lite genant tyckte jag (är väl lite pryd kanske).
Hade eg tänkt gå hem sedan, men blev övertalad att joina till arken. Det var evigheter sedan jag var ut på krog senast, så jag tänkte att varför inte.
Det började med en stund köande till skränet från ett gäng fjortisar (fjortis är ju då inte en ålder utan ett tillstånd/beteende), sedan bar det av till dansgolvet. Golvet var lika kladdigt av utspillda drinkar som vanligt, och musiken var sämre än någonsin, inget jag blev sprallig av.
Jag kan inte påstå att jag saknat detta, att jag känt att jag missat något... Kunde typ lika gärna stannat hemma och tuttat (sömn är holy shit för mig så ska jag offra den ska d tammef-n va för nåt bra).
Vid 2-tiden drog jag och tre andra i sällskapet hemåt mot finström:)

Note to self: aldrig mer arken på en fredag. På lördagar är det 20-års åldersgräns plus att dansrestaurangen har öppet, säga vad man vill om dansband men det går iaf att samtala där, man blir inte döv.

Ps. Kom till sist efter en god stunds funderande på när jag varit på arken senast, först trodde ajg att det var 2007 någongång, men sedan kom jag på att jag var dit förra året under rockoff med vännen H, efter att the Refreshments spelat.

Inga kommentarer: