onsdag 23 september 2009

...

Ha varit borta från jobbet 3 dagar nu... men imorgon ska jag dit, det har jag bestämt.
Saknar faktiskt rutinerna det innebär att vara på jobb. Och man ska väl va glad att man öht har ett jobb..

Försöker samla mig och få allt i livet på grej som bara går.. det har väl gått sisådär då min plåtmage bestämde sig för att rasa i måndags:/
Skulle egentligen bara vilja bli ompysslad när jag är sjuk. Men istället måste man slita på, iaf nästan som att inget hänt, det är liksom bara resa sig upp och gå vidare även om man alldeles just kvidande kröp ihop på golvet på grund av magsmärtor, för man har inget val.

Jo jag är stark, jag är jävligt stark, och jag vet med mig att jag gör så gott jag kan, men jag blir förbannad när folk först försöker placera en i utsatt läge och sedan försöker dra undan mattan under ens fötter, och jag blir förbannad då folk antyder att jag inte är good enough.

Being a bitch sometimes is the only way for a woman to survive

Jag vill ha en nystart. Klippa mig och skaffa mig ett (nytt?) jobb. Byta telefonnummer. Göra slut med det förflutna, klippa de band som sliter och smärtar.

Inga kommentarer: