onsdag 26 augusti 2009

Pigg? Sprallig? Jag? :)

Jo lite:)

Idag ha det varit relativt soft på jobbet, och jag är väl inte helt säker att det är det som gjort det, men jag känner mig för en gångs skull sprallig och glad! Tröttpigg på nå vis:) Och störst, bäst och vackrast:D Nä men seriöst det känns mest bara gött:)

Kanske är det för att jag har någon som bryr sig om mig! Jag ifrågasätter och testar h*ns motiv någe vettlöst, och ber h*n ibland dra dit pepparn växer, men h*n står ändå kvar. Att h*n gör det kan ju också ifrågasättas, men jag antar att det betyder någonting iaf.

Kanske också för att jag log åt någon idag, någon jag kanske borde kasta slaktarblickar på:)

Kanske för att det börjar ljusna nu, eller ja det ljusnade eg redan för ett tag sedan, men då hade jag så jäkla mycket att göra och ta itu med så jag inte riktigt hade tid att "vila" i det. Men nu ha jag tagit itu med en massa, riktigt varit driftig hehe.

Ha det bäst alla, ni är underbara:)

Här varsågoda, en gammal goding som piggar upp lite till:)




*

Inga kommentarer: