måndag 17 augusti 2009

Osså samma inlägg en gång till:)

Nä.. Men det är lite i tankarna.

Har lite projekt städning (cirkus ett halvt rum per dag) i betydelsen gå igenom grejer.

Vad mitt lilla barn börjar bli stoort..
När jag höll på med sovrummet blev jag att fundera på vad jag eg ska göra med möbeln som tjänat som skötbord, det ha stått där med överdelen som var liggplats o bara dammat i över ett år nu. Fick iaf tummen ur o tog av överdelen, nu väntar jag på att den ska hasa iväg till förrådet;)
Ikväll ha jag donat i hallen och håxade på att skötväskan bara är att ställa undan den med. Unge herr N är som jag kanske nämnt blöjfri sedan början av sommaren, först dagtid och en liten tid senare totalt (gällde bara att övertala honom att våga va utan på natten, för blöjorna var ju helt tomma ett bra tag).

Det är lite vemodigt på något sätt just det där att plocka undan barngrejer, det började ju redan när han va bebis o vuxit ur stl 56 :)
Nu drar han 98-104 o har så gjort ett bra tag iaf.
*

Inga kommentarer: