söndag 9 augusti 2009

Ja.. vad ska man säga?



Har ju då haft lite paus här. Bloggen har kommit sist på min prio-lista.


Saker händer ju i livet, men inte just så mycket som jag vill publicera offentligt.

Har jobbat och slitit. Faktiskt skaffat mig lite solbränna nu, jag som kämpat emot så länge hehe. Har förstås tagit hand om mitt barn. Jo just det, N ha lärt sig hålla i när han kissar stående haha=)

Lite kattvakt har vi varit denna v.

Osså ätit massa glass, glassmagar det har vi det :)

Försöker att inte sörja det jag saknar utan vara glad åt det jag har.

Tanken ha också slagit mig att kanske det inte är totalt bull det där med horoskop. Ramlade in på en sida förut där det stod så träffande om mig under mitt stjärntecken. Att oxar är lite melankoliska och har svårt för förändringar, även nödvändiga sådana (no shit!) och att det inte går att stressa oxen.

Glöm inte att visa uppskattning åt de ni tycker om!

*

Inga kommentarer: