måndag 8 juni 2009

Working class heroine?

Juu det jobbas och slits mest bara...

Får TSB nästan varje dag. Dvs tillfällig solbränna.
Kämpar mot riktig solbränna så gott det går med solkräm. Har tidvis råkat glömma nacke och hals så där är jag lite solbränd haha.
Jord under naglarna är ett återkommande fenomen.
Jag tror jag snart börjar drömma om ogräs.

Och den som tror att tjejers fötter inte kan producera tåbira borde komma och lukta på mina fötter när jag tar dom ur arbetsskorna efter en arbetsdag:P

För övrigt saknar jag inte msn nu när jag har kommit över abstinensen:) Den som vill ha kontakt så det är bara att skicka ett mess eller ringa...

Tröttheten har annars inte gett med sig men nu vet jag varför jag är så mosig. Hb på 109, det är ju jeeei:-/ Not.

Folkrace har man sprungit lite på iaf, i lördags. Och sett på Stephen Kings "Det" med en vän, i "bara" 3 etapper. Inte ofta jag tar mig tid att se på filmer nuförtiden.

*

Inga kommentarer: