tisdag 2 juni 2009

Äh

Vad bittert, att man varken har tid eller ork att blogga eller msn:a nuförtiden...

Nåja. Jag hoppas verkligen jag blir piggare snart, så man kanske kan få ihop till något vettigt här.

Och orkar vara social och trevlig via msn.
Har väl varit offline i ett par veckor tror jag nu, gudars. Men det funkar sig bara inte. Är så jäkla trött och slut, när jag är ngrl pigg måste jag ta itu med det aptrista hushållsarbetet (tvätt, disk, städ, jada jada) eller försöka hitta på nåt med sonen så han ej sitter i bompakoma hela kvällen.
När jag är supertrött blir jag ibland att fastna sittandes vid datorn, som ett slags smygvila, och läser lite bloggar och så.
Men jag är då pga tröttheten så jäkla grinig att jag inte vill gå online, vill inte va surpuppig med mina stackars vänner... Bättre att va offline då, tänker jag.
*

Inga kommentarer: