tisdag 30 juni 2009

Halå!

Höm jag har ju en blogg *senil* Nåja det finns de som uppdaterar mer sällan än jag ändå:-D

Igår o idag har jag på jobbet helt själv donat med kålrabbi (den där kufiska grönsaken som ser ut som ett ufo ungefär). Igår skördade jag den och idag varde rensning och mätning. Skoj!

Lilla N ha börjat på "sommardagis" och det verkar prima hittills iaf:) Hans bästa vän F hade kommit dit med, puuust vad skönt.


Många tankar och funderingar jag håller för mig själv just nu men det är bäst så.

Vill varken dra ner någon annan eller bjuda på någon "smaskighet" för andra att gotta sig åt.
Jag styr upp allt själv, och förvånas över min styrka.
Lite superwoman-faktor faktiskt:) Fast ibland, fläckvis är jag en liten manet också.. Eller kanske en barnrumpa:) Ingen är perfekt. T & m solen har sina fläckar.
T.ex. skulle det verkligen behövas städning här hemma...

Ha det bäst i solskenet!

Inga kommentarer: