fredag 15 maj 2009

Ont i rumpan:)

Jess jag har pipiajaj.. Satt och jobbade på potatissättarmaskin igår och det känns idag ännu, att man skumpat omkring på åkern. Inget såntdära kinky stuff alltså, som endel på FL håller på med:)

Idag har jag jobbat med att tafsa på kinakål:) Jo jag har måndagshumor idag trots fredag, är man trött så är man, och då slirar det ofta för mig.. ;p

Jag har f.ö. fyllt år här i dagarna och då borde man ju ställa till med kalas, men orka... Nog för att det är rätt trevligt att bjuda över vänner och bekanta och truga kaffe, saft och tårta i dem, men det sku ju nästan helst vara att de kom en och en.. Hmm. Jag har en massa olika slags människor i min bekantskapskrets och det blir ofta lite smålustig stämning då jag tussar ihop dom haha. Sen vill man ju ha tid att prata med alla också, plus att jag inte har plats med så många partypeople på en gång i min lilla kämppä. Osså måste man städa, och hålla på laga tårtor... Näh, jag icke fixa någe kalas för mig detta år. Har ändå slutat fylla år hehe;)

*

Inga kommentarer: