torsdag 7 maj 2009

Dag med flyt:)

Idag har det flutit på ganska bra för en gångs skull, Mr Murphy hade visst tagit pekkas dag:)

Har fått massa gjort, känns jätteskönt att kunna bocka av grejer:) Jag brukar göra listor när det börjar bli mycke o göra.
Som belöning för att jag var så duktig unnade jag mig sedan en liten shoppingrunda på stan:) Haha det är lustigt hur jag blir att bete mig...
Var och trynade till Dinos tattoo&shop, Emmaus, Coola barn, Lisco parfym, Kazu, Familia och Ziczac...
Sen bar det av till dendära standardboden och där först varde lite handla *skäms nästan*. Åt sonen, han behövde en ny vår/sommarjacka, osså vart det en t-skjorta jag tyckte var färgglad och fin.

Nu är jag inspirerad att sy kläder åt mig själv och måla och ha mig med dem:)
Och att använda såna kläder jag har men typ aldrig blir att använda.. Som klänningar. Det händer verkligen inte ofta det, att jag har på mig sånt. Men det börjar iaf bli rätta säsongen, så vem vet hehe, kanske det blir andra bullar nu:)

Inga kommentarer: